23. helmi, 2020

Teksti

Shalom!

Tuli halu kirjoittaa ja kertoa, että JEESUS is ALIVE
 
Ilmestyskirjan vitsaukset on alkaneet vyöryä kohti satasella  https://www.youtube.com/watch?v=dmLf7owQQUk  ja se merkitsee sitä, notta kuninkaitten Kuninkaan ratsun kavioitten kopse kaikuu selvänä ja jolla on korva, kuulkoon, nostakoon päänsä, sillä vapautus tuskista on lähellä!
 
Keskiviikko iltana pamahti vasempaan käteen armoton, viiltävä kipu, joka sai perusterveen, särkylääkkeitä syömättömän todella nöyräksi. Ei käteen mikään osunut, taikka mitään erityistä syytä moiseen en löytänyt, juuri kun vähiten mitään ootin, niin silloin se tuska yllätti. 
Viimeksi vaimoni kanssa kun Rukoiltiin nöyryyttä, niin pamahti Volvon konepelti otsikkoon ja työnsin sormeni webaston ropeliin....kyllä teki kipiää...
 
Jumala on kuulemma nöyrien puolella.  Olkapäästä alkanu särky äityi niin pahaksi, kun aukaisin sipsipussia, kuin puukolla olisi pistetty ja sourcreamonionit tippu lattialle, valahdin valkoiseksi. Sairaanhoitajan  määräyksestä kipukylmägeeliä olkapäähän ja pilleriä naamaan.
 
En kahteen yöhön saanu nukutuksi ja perjantaina alotin paaston Rukouksella. Totuuden kirjassa sitä sanotaan erittäin hyväksi lääkkeeksi joka tautiin.  Eilen, lauantai-illalla lopetin paaston ja pyysin Herraltani vahvistusta: Aukesi Raamattu kohdasta    https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=matteus+8&kaannos=fi-38&kirjat=kr 
  ja kyllä usko vahvistui kerralla!
Tänä aamuna herätessäni tuntui käteni jo selvästi paremmalta ja pystyin Rukoilemaan molemmat kädet ylös kohotettuina ja aurinkokin pilvettömältä taivaalta säteilee kirkkauttaan!
Kiitos Jumalalle, että Hän kuulee ja vastaa, niinkuin on Sanassaan luvannut niille, jotka Häneen Uskovat ja luottavat...